FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj Regulamin
 Ogłoszenie 
UWAGA !!! OSOBY CHCĄCE ZAREJESTROWAĆ SIĘ NA FORUM!!! INFORMUJEMY, ŻE W OBECNEJ CHWILI PANEL REJESTRACYJNY NIE JEST W PEŁNI SPRAWNY I NIE POZWOLI NA PEŁNĄ REJESTRACJĘ NOWEGO UŻYTKOWNIKA !!! ABY KONTO MOGŁO ZOSTAĆ DODANE I UAKTYWNIONE NALEŻY SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z ADMINISTRATOREM DROGĄ MAILOWĄ POD ADRESEM: waldo411@gmail.com BRAK KONTAKTU SKUTKUJE BRAKIEM AKTYWACJI KONTA. JEDNOCZEŚNIE PRZYPOMINAMY, ŻE ZGODNIE Z REGULAMINEM KAŻDE NOWO REJESTROWANE KONTO ZOSTAJE USUNIĘTE PO TRZECH MIESIĄCACH BRAKU JAKIEJKOLWIEK AKTYWNOŚCI.

Poprzedni temat :: Następny temat
Nowy komp z Xp czy Vista ?
Autor Wiadomość

Waldo
The Great Admin


Wiek: 50
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 579
Skąd: Poznań

Wysłany: Sro 07 Lis, 2007   

Kuźwa... Bubbi - zauważam... i robię co mogę żeby ich nie było - co mam jeszcze zrobić ? Przenieść znów całość na inny serwer ?
Już kilka razy pisałem maile do obsługi serwera - za każdym razem dostaję odpowiedź, że bazę naprawili - ja też robię to czasem kilka razy w ciągu dnia... i nadal błędy się zdarzają. Jeśli ktoś siedzi 24 godziny na dobę na forum, na którym zdarzają się błędy, to będzie uważał że ma je stale...
_________________


"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..."
 
 
 

Maciej
[Usunięty]

Wysłany: Sro 07 Lis, 2007   

Apache/2.2.4 (Unix) PHP/5.2.3 mod_ssl/2.2.4 OpenSSL/0.9.8d DAV/2 mod_perl/2.0.3 Perl/v5.8.8
Wersje oprogramowania serwera.
 
 

dobarek
[Usunięty]

Wysłany: Sro 28 Lis, 2007   

krecik napisał/a:
IMHO lepiej XP zainstalować. Ale przecież możesz mieć dwa zainstalowane. Do standardowej pracy XP a Vista do poznawania i zabawy. Jak sam się przekonasz to będziesz wiedział najepiej.
Ja też mam Vistę do zabawy zainstalowaną, ale prawie jej nie włączam. Nie ma tam nic godnego uwagi (no chyba, że ktoś lubi "ładne, kolorowe" okienka). Żeby się dostać do jakiejś bardziej zaawansowanej opcji trzeba się przekopać przez setkę kreatorów, a ja lubię mieć to czego szukam pod jedną ikoną, w konkretnym miejscu. Nie znoszę jak komputer próbuje być mądrzejszy ode mnie. Co do pamięci - zużywa więcej, ale nie aż tak znowu strasznie.

Podumowując: jeśli chcesz bajerancki, kolorowy system z mnóstwem kreatorów to Vista. W przypadku normalnej efektywnej pracy XP.
A najlepiej zrobisz jak Linuksa zainstalujesz ;-)


dokładnie tak - ja opisałem w temacie "w co gramy" jak działa ta jebana Vista. Jeśli masz 4 GB RAMu to srał pies ale mi było szkoda 700 MB zmarnowanych tylko na jakieś obrazki czy zegareczki...poza tym znam tez lepsze sposoby na spożytkowanie kilkunastu GB na HDD niż na jakiś osrany OS
 
 

rambo
[Usunięty]

Wysłany: Sro 28 Lis, 2007   

xP >>>>>>>>>>> Vista

wszystkie magazyny głoszą, że kompy na których vista zadziała płynnie itp pojawią się za jakieś pół roku albo więcej
 
 

krecik


Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 11153

Wysłany: Sro 28 Lis, 2007   

rambo napisał/a:
wszystkie magazyny głoszą, że kompy na których vista zadziała płynnie itp pojawią się za jakieś pół roku albo więcej

:>
 
 
 

oldboy
[Usunięty]

Wysłany: Sro 28 Lis, 2007   

Kto nie oglądał - krótki samouczek :
http://www.joemonster.org...isty-w-2-minuty
Dobarek już nie musi. :mrgreen:
 
 

rambo
[Usunięty]

Wysłany: Sro 28 Lis, 2007   

krecik napisał/a:
rambo napisał/a:
wszystkie magazyny głoszą, że kompy na których vista zadziała płynnie itp pojawią się za jakieś pół roku albo więcej

:>


no tak czytałem w przekroju i w jakimś magazynie komputerowym i na jakiejś stronce w necie
 
 

Voltan


Wiek: 33
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 9833
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sro 28 Lis, 2007   

no to chyba im sie coś pomyliło - może chodziło o to, że za pół roku przeciętny komp będzie w stanie to uciągnąć? :>
 
 
 

Ramma


Wiek: 27
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 787
Skąd: Żywiec

Wysłany: Sro 28 Lis, 2007   

U mnie vista chodzi spoko. ;-) Chociaz wolałbym i tak xp, ale nie mam wyboru.
 
 

rambo
[Usunięty]

Wysłany: Sro 28 Lis, 2007   

podobno jakieś zabezpieczenia przed piractwem zamontowali na viście! serio ?
 
 

Maciej
[Usunięty]

Wysłany: Pią 21 Gru, 2007   

rambo napisał/a:
xP >>>>>>>>>>> Vista

wszystkie magazyny głoszą, że kompy na których vista zadziała płynnie itp pojawią się za jakieś pół roku albo więcej

Kompy juz sa sam testowalem - tylko sevis packow nie ma
Sprzet dla Visty juz jest.

rambo napisał/a:
podobno jakieś zabezpieczenia przed piractwem zamontowali na viście! serio ?

Jak kupisz teraz sprzet dedykownany pod viste to nie bedzie na bank dzialal jak powinien bo zabezpieczenia go uziemia. Chodzi o obraz wysokiej rozdzielczosci itd.


Jak dla mnie windows to strata nerwow czasu i kasy - lepiej zainstalowac linux + cedega. Albo kupic konsole do gier.
Ostatnio zmieniony przez Maciej Pią 21 Gru, 2007, w całości zmieniany 3 razy  
 
 

sir_Bols


Wiek: 33
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2796
Skąd: warszawa

Wysłany: Nie 02 Sie, 2009   

reaktywacja. ktos sie orientuje jak to teraz wyglada? skladam sobie wlasnie nowe pudlo i zostal mi juz tylko system do wyboru. visty wczesniej nie uzywalem wiec nie wiem jak w tej chwili jest ze stabilnoscia i kompatybilnoscia. czy jest jakikolwiek powod zeby wybierac viste nad xp? xp chyba nie obsluguje dx10, tak? cos jeszcze? jakas lepsza obsluga nowszego sprzetu typu wielordzeniowe procesory czy cos? slyszalem ze xp ma jakis limit maksymalnej ilosci ramu ktora moze wykorzystywac, wie ktos dokladnie o co z tym chodzi (niektorzy mowia 3 gb, niektorzy 4)?
_________________
like a true nature's child, we were born, born to be wild
 
 
 

Olej

Dołączył: 23 Gru 2004
Posty: 10797

Wysłany: Nie 02 Sie, 2009   

vista 32 tez ma limit 3giga, dopiero 64ka moze wykorzystywac 4 giga
_________________
gowno sie zdarza
 
 

krecik


Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 11153

Wysłany: Nie 02 Sie, 2009   

Szkoda, że się pośpieszyłeś, bo niedługo wychodzi Windows 7 (chociaż ja już się nim trochę bawiłem).

Jeśli miałbym do wyboru XP czy Vista to bez wahania XP.
Owszem Vista obsługuje DX10 i EVR - i to moim zdaniem jedyny plus tego systemu. W7 obsługuje już DX11.
Ograniczenia ilości ibsługiwanego RAM nie wynikają z tego czy XP czy Vista, a z tego czy 32 czy 64 bitowy system (zarówno XP jak i Vista mają obie wersje; tylko brak polskiego XP 64). 32 bity obsługują jedynie ~3,25 GB (reszta pozostanie niewykorzystana).

W związku z tym albo Windows 7 (pozytywne wrażenia z testowania) 64 bitowy, albo XP 32 bitowy.
Oczywiuście niektórzy chwalą sobię Vistę, ale jak dla mnie to pomyłka dziejowa Microsoftu.
 
 
 

sir_Bols


Wiek: 33
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2796
Skąd: warszawa

Wysłany: Nie 02 Sie, 2009   

a jak ta beta W7? moze po prostu na to bym wsiadl do czasu az wydadza pelna wersje. Jak jest z kompatybilnoscia i generalnie stabilnoscia?
_________________
like a true nature's child, we were born, born to be wild
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Template created by szpak